دستگاه فتوکپی سیاه وسفید ریکوآفیشیو 8002

هرآنچه در مورد صنعت چاپ می خواهید

دستگاه فتوکپی سیاه وسفید ریکوآفیشیو 8002

۳۵۸ بازديد

دستگاه فتوکپی سیاه وسفید ریکوآفیشیو 8002

کپی این دستگاه یکی از پر کاربردترین بخش های آن است که می تواند به صورت سیاه و سفید اسناد مورد نظر شما را با سرعت بالای 80 برگ در دقیقه کپی کند. این میزان سرعت یکی از بالاترین سرعت در میان دستگاه های کپی به شمار می رود. کیفیت چاپ در این بخش از فتوکپی ریکو 8002 نیز 600 DPI بوده و با داشتن قابلیت زوم و یا کوچک نمایی می تواند جزئیات مورد نظر شما را به خوبی و وضوح نمایش دهد. ماکسیمم توانی که دستگاه حین کار مصرف می کند 2.4 کیلو ولت برآورد شده است که مقداری ناچیز برای حجم کاری بالای دستگاه به شمار می رود. این دستگاه کپی می تواند در حالت حداکثری در هر ماه برای شما 8100 برگه را کپی گرفته و می توانید متنوع ترین سایز های کاغذ را از جمله A3 تا A6، B4، B6 را در دستگاه برای کپی قرار داده و کپی متناسب با اندازه های مورد نیاز خود داشته باشید.

پرینتر فتوکپی ریکو 8002 از دیگر بخش های کارآمد دستگاه است که دارای کیفیت چاپ بالای 4800*1200 بوده و می تواند در هر دقیقه 80 برگه را پرینت بگیرد. شما با استفاده از این بخش می توانید به شکل برنامه ریزی شده یا با استفاده از ویژگی ADF از دستگاه برای مدت طولانی به صورت خودکار استفاده کنید.

اسکنرفتوکپی ریکو 8002 می تواند اسناد، فایل های متنی و تصاویر مختلف را شناسایی کرده و آن ها را با وضوح و کیفیت 200 DPI اسکن کند.

سیستم فکس فتوکپی ریکو 8002 شما را از خرید دستگاه های ارتباطی دیگر بی نیاز می کند. فکس تنها در یک ثانیه اطلاعات را خوانده و شناسایی کرده و با سرعت 33.6 کیلو بایت آن ها را ارسال می کند.

شما می توانید با استفاده از پورت های USB و همچنین کابل شبکه به لوازم جانبی دیگر وصل شده و با سرعت بالا به تبادل اطلاعات بپردازید.

اگر قصد خرید فتوکپی ریکو 8002 را دارید می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه سایت آن را با قیمت مناسب تهیه کنید...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.